.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس :
عدم ارائه خدمات درمانی توسط مطب‌ها در ایام کرونا تخلف است
شمال نیوز : وی در ادامه افزود: اگر پزشکی به دلیل ترس از ویروس کرونا مطب خود را تعطیل کرده، نظام پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت باید برخوردهای لازم را انجام دهند.....
عدم ارائه خدمات درمانی توسط مطب‌ها در ایام کرونا تخلف است

شمال نیوز:  عدم ارائه خدمات درمانی توسط مطب‌ها در ایام کرونا تخلف است

 عابسعلی پوربافرانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره اقدام برخی از پزشکان به بستن مطب‌هایشان به دلیل ترس از ویروس کرونا، گفت: پزشکان بخش خصوصی، مطب‌ها و مراکز درمانی موظف به تبعیت از بخشنامه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستند.

وی در ادامه افزود: اگر پزشکی به دلیل ترس از ویروس کرونا مطب خود را تعطیل کرده، نظام پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت باید برخوردهای لازم را انجام دهند.

 عدم ارائه خدمات درمانی توسط مطب‌ها در ایام کرونا تخلف است

این نماینده با بیان اینکه بسته بودن مطب‌ها فشار زیادی را به بیمارستان‌ها وارد می‌کند، گفت: عدم ارائه خدمات درمانی توسط مطب‌ها قطعا تخلف محسوب می‌شود. این موضوع فشار زیادی را به کادر درمان بیمارستان وارد می‌کند.

وی ادامه داد: مطب‌ها به راحتی می‌توانند با رعایت یک سری از دستورالعمل‌ها به ارائه خدمت بپردازند. اصلاح سیستم نوبت‌دهی، پذیرش انفرادی و ... ازجمله آن‌ها است.

پوربافرانی در پایان تصریح کرد: درصورتی که مطب‌های بخش خصوصی به ارائه خدمت نپردازند، سایر تمهیدات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا که مهمترین آن فاصله گذاری هوشمند است، تحت شعاع قرار می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.